Red by Kiss Supergroom Hair Trimmer

Red by Kiss Supergroom Hair Trimmer
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4 avis

Mai 2024

  • Négatif

alaTest a collecté et analysé 4 avis de consommateurs et d'experts pour le produit Red by Kiss Supergroom Hair Trimmer. La note moyenne du produit est 2.0 sur 5, tandis que les autres produits de même catégorie ont une note moyenne de 4.2 sur 5. Les testeurs apprécient l'ergonomie.

utilisabilité

En moyenne, les consommateurs notent ce produit 40/100.

Résumé des avis

(Basé sur 4 avis et tests)

Avis d'Utilisateurs  

4 avis produits

Avis d'Experts Avis d'Utilisateurs

Avertissement:

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Avis d'utilisateur (totalbeauty.com)

Dad Loves This!

 

My dad swears by the Kiss Supergroomer!!! Reviewed by Dad :)

Avis d'utilisateur (totalbeauty.com)

Pretty much.

 

I've owned two of these. They're great at removing hair; They glide across your skin leaving it smooth and hairless. They don't leave any kind of irritation afterward. The problem is, with both the trimmers of this brand I've owned, when I opened up...

Avis d'utilisateur (totalbeauty.com)

did not like never got to try it

 

i bought this tiem i opened the pacakge soon as i did the whl;e thing fell aprt and does not have any instrutions on how to put it back togther im not vry happy

Avis d'utilisateur (totalbeauty.com)

Piece OF CRAP!!!!!!!!!

 

The same thing happened to me as the post above. I opened the package and the blades fell out. No instructions on how to put this thing back together. I wasn't even able to use it once. My experience went as far as opening the package, don't know how...

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